Thursday 25 April 2013

Sahabatku...

Sahabat adakah kamu ibarat bintang,bila malam kamu muncul,bila siang tak dpt lagi mencarimu.. hilang begitu sahaja dibawa pergi oleh matahari..sahabat kamu ada dalam setiap doaku bila aku mengingatimu tetapi adakah doamu mengingatiku?? Dimanakah kamu?? Disaat aku sentiasa menyokongmu, kamu pula minta aku pergi perlahan3 darimu tanpa dirimu sendri menyedari salah lakumu membuatkan aku pergi darimu..Sahabat walau skecewa apapun aku padamu ttp kamu ada dihatiku kerana Allah telah mempertemukan kita utk bersahabat..Andai kamu tahu??andai kamu tahu?? kamulah ttp shabat dihatiku..Sebanyak mana aku berdiam atas perilakumu menyakitku, sebanyak mana aku memaafkanmu setiap kali kamu menyakitiku..Aku tertanya-tanya dimanalah silapnya perbuatanku?? Adakah aku yang silap??Atau Kamu sendiri yg silap?? Atau kedua2nya silap...Akhirnya aku buntu.......  Seandainya aku mampu berpaling,melihat kamu dimana,bertanyakan khabarmu wlau seketika pasti ukhwah kita ttp berkekalan..Aku memdiamkan diri,cuba bersembunyi sejauh mungkin agar aku tidak lagi dipersalahkan olehmu..

No comments:

Post a Comment