Saturday 13 October 2012

Jalan3 Rantau PanJanG!!


Hahaha..Inilah hasilnya aku jalan3 pergi rantau panjang..Memang ini tujuan utama, Untuk Mencari kasut untuk berjoging..Kasut yang ada sebelum ini sangat tidak sesuai utk digunakan bagi berjoging.. Hari tue pergi joging with my lovely frends "nisa".. kakiku telah melecet disbbkan memakai kasut yg tidak sesuai..hoho Jadi aku membuat keputusan untuk membeli kasut baru!! Jeng3 Inilah hasilnya... Cantikkan kasut nike warna Yellow, dipadankan pulak dengan seluar Adidas.. Dah la comel,cute, harganya pom berpatutan...Dua3 items aku bleh  beli tak sampai rm100 pom..Berbaloi3 laaaa takat nk joging..kalu beli dekat butik ini mahunya cecah rm2++ ...heee..Disebabkan kita perlu berjimat cermat jadi kita belilah secara berpatutan...Uhui.. Seluar Adidas tue agak comel,lagipom made in Singapore..harga pom okey,jadi setelah aku pikir 4 kali, aku pom belilah...hahaha..

No comments:

Post a Comment